Časté dotazy
Objednávku jsem nevytvořil, proč mám platit pokutu?
Po vytvoření objednávky vždy obdržíte z eshopu email s předmětem "Přijetí objednávky", ve kterém je uvedeno následující:
"Nic jste si neobjednali?"
Informujte nás, prosím, co nejdříve na tento email nebo na telefonním čísle, ať můžeme objednávku včas zrušit, děkujeme."
Pokud jste objednávku skutečně nevytvořil, mohl jste eshop včas kontaktovat a objednávka by Vám zcela jistě byla zrušena.
Nepřišel mi potvrzovací email
Po vytvoření objednávky se Vám zobrazí číslo objednávky s textem, ve kterém je uvedeno, že na Vámi uvedený email bude do 10 minut zaslán potvrzující email. Pokud se tak nestane, zkontrolujete si složku SPAM, případně kontaktujte eshop pro ověření vytvořené objednávky.
Odeslali jste mi pozdě objednávku
O všech změnách Vás eshop informuje prostřednictvím emailu. Pokud jste o zásilku z jakéhokoli důvodu ztratil zájem, nebylo nic jednoduššího, než ji zrušit a to buď telefonicky, nebo prostřednictví emailu.
Rozmyslel jsem si objednávku
Pokud ztratíte o objednávku zájem, je třeba eshop včas kontaktovat. Při vytváření objednávky jste souhlasil s obchodními podmínkami eshopu, kde je mimo jiné uvedeno následující:
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání nebo nevyzvedne-li kupující zboží z pobočky České pošty nebo od jiného kupujícím zvoleného dopravce do sedmi (7) dnů, je prodávající oprávněn požadovat smluvní pokutu ve výši 120 Kč (slovy: jedno sto dvacet korun českých) a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. Kupující je povinen rovněž zaplatit poplatek 100 Kč, pokud smluvní pokutu neuhradí dle elektronické výzvy a prodávající mu odešle elektronickou upomínku k jejímu zaplacení.
Byla jsem mimo bydliště a nemohla jsem přebrat
O všech krocích Vás informuje eshop prostřednictvím emailu. Pokud potřebujete podržet odeslání zásilky, není nic jednoduššího než kontaktovat zákaznickou linku telefonicky či emailem a tuto situaci vyřešit. Tento postup je uveden i v emailech s upřesněním data odeslání. Při odesílání objednávky z eshopu obdržíte email, ve kterém je uvedeno trackovací číslo a odkaz, na kterém lze sledovat pohyb zásilky.
S přepravcem se můžete též spojit a domluvit si jiné datum doručení nebo ponechání zásilky na pobočce či depu.