Proč jsme Nepřevzal vytvořili?
Důvod je jednoduchý. Udělali jsem si statistiku, kolik měsíčně tratíme na zaplaceném poštovném za nepřebírače, kteří si nevyzvednou balíček s objednávkou a ...
... protočily se nám panenky.
Za pouhý 1 měsíc jsme zaplatili 148 000 Kč pouze za poštovné na této zbytečné činnosti.
Museli jsme zboží pro zákaznické objednávky nakoupit, spočítat, naskladnit, zabalit a odeslat. Vyřešili jsme spousty zákaznických dotazů na telefonu a emailu. A nakonec jsme toto zboží museli znovu přijmout nevyzvednuté, rozbalit ho, opět naskladnit a použitý balicí materiál zahodit.
Za to všechno jsme zaplatili 148 000 Kč za poštovné, cca 10 000 Kč na balicím materiálu a spoustu tisíc zaměstnancům za zbytečnou práci.
Za ztrátu min. 150 000 Kč vynaloženou úplně zbytečně, jsme mohli do firmy koupit malé auto nebo udělat obrovský večírek pro všechny zaměstnance. A to každý měsíc znovu!
Proto jsme se rozhodli zabránit zbytečnému vyhazování peněz oknem a vytvořit Nepřevzal. Naším cílem je pomoci eshopům mít lepší přehled o stavu odeslaných zásilek a snadný přístup k databázi klientů nepřebírajících zásilky.
Máte dotaz? Kontaktujte nás
Rádi vám odpovíme na všechny otázky týkající se registru nepřebíračů Nepřevzal.cz.