Chci vědět více

Zákazník si objedná zboží, vy ho objednáte od dodavatele, čekáte na něj, přijmete ho na sklad, zkontrolujete, zabalíte a odešlete zákazníkovi. Zaplatíte za poštovné, za balicí materiál, zaměstnancům za odvedenou práci a zákazník se ani neobtěžuje si balíček vyzvednout.

Přesně proto je tu Nepřevzal. Připojte se také.

Jak to funguje?

Každý zákazník, který si balíček nevyzvedl nebo ho dokonce odmítl, bude zaznamenán v registru nepřebíračů na Nepřevzal.

Vy máte do registru přístup a můžete si tak snadno zkontrolovat, zda se jedná o poctivého či nepřebírajícího zákazníka. Projekt funguje na stejném principu jako SOLUS registr dlužníků, který využívají banky. Každý nepřebírač je zaznamenán v databázi.

Investujte peníze raději do rozvoje své firmy než do zákazníků, z nichž vám žádné další výdělky nepřibudou.

Co přináší služba Nepřevzal a proč se zapojit?

  • Přístup k registru nepřebíračů
    Na základě databáze můžete učinit ochranná opatření proti nepřebíračům. Uvidíte, zda si objednané balíčky vyzvedl či ne. Rozhodnutí, zda zákazníkovi odešlete balíček na dobírku či budete požadovat platbu předem, záleží na vás.
  • Odškodnění 120 Kč za každou nepřevzatou zásilku
    Pomůžeme vám vymoci adekvátní částku jako odškodnění za náklady (poštovné, balicí materiál a čas) vzniklé nepřevzetím balíku.
  • Hromadné sledování balíků
    Po registraci do Nepřevzal získáte přístup také do hromadného sledování vašich odeslaných balíků. Budete tak mít jasný přehled o balících všech dopravců na jednom místě.
  • Registrace zdarma
    Nepřevzal vznikl jako pomoc eshopům a registrace do něj není zpoplatněna. Zapojit se může každý eshop a získat tak přehled o tom, kolik zásilek se vrátí zpět. Stačí se zaregistrovat.
  • Nechcete tratit na poštovném
    Neplýtvejte zbytečně časem a energií na zázkazníka, který je neocení, jelikož si objednané zboží nepřevezme.
  • Investujte ušetřené peníze do své firmy
    Za ušetřené peníze můžete třeba zvýšit náklady na reklamu nebo zlepšit jiné služby zákazníkům.
  • Logo Nepřevzal upozorní nepoctivé zákazníky
    Logem Nepřevzal umístěným na vašich stránkách dáte nepoctivým zákazníkům, kteří zásilky záměrně nepřebírají, jasně najevo, že bude lepší jít o dům dál.

Jak začít?

  • Zaregistrujte svůj eshop do Nepřevzal a získejte přístup k databázi nepřebíračů ZDE.
  • Umístěte na svůj web logo Spolupracuji s Nepřevzal.
  • Do objednacího formuláře přidejte upozornění pro zákazníka, že spolupracujete s Nepřevzal a v případě nevyzvednutí balíčku mu hrozí uhrazení poplatku ve výši 120 Kč.
  • Přidejte do obchodních podmínek informaci o tom, že spolupracujete s Nepřevzal. Tato spolupráce zahrnuje výměnu dat a poplatky z vymožené částky.

Jakmile budete mít hotovo:

  • Nahrajte přes aplikaci adresu zákazníka, na kterou jste balíček zaslali, a jeho sledovací číslo do Nepřevzal.
  • My za vás zjistíme, zda se balíček vrátil k vám.
  • Jestliže ano, pomůžeme vám od zákazníka získat poplatek pokrývající výdaje na odeslání zboží.